“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

05.07.2010

Pe ulitele Serbestiului - duminica pe 05 iunie 2010


Asa cum va spuneam o sa va impartasesc din impresiile mele legate de plimbarea pe care am facut-o acum cateva saptamani in urma.


A venit un amic din Italia si am vrut sa-i arat frumusetile locului. Sambata am fost la Lepsa iar duminica ne-am dus la Serbesti. E drept ca nu se compara cu vechea si civilizata Italie. Dar a fost impresionat de cat de mult verde este la noi, de padurile neumblate.


Satul era asa de linistit! Doi batrani la o poarta... Miros de lemne arse intr-o soba.

Cand soarele e la apus, cu siguranta ca, toti v-ati vazut umbra lunga prin praful de pe drum.

Cararile sunt subtiate de vegetatia nestingherita de om sau animale. Semn ca s-au imputinat localnici. Daca treci pe drumul principal simti cum isi lungesc gaturile de curiozitate dincolo de garduri. Un catel care isi misca cu greu nasul din mijlocul drumului sa ne lase sa trecem mai departe.

Totul este natural, ca acum 100 de ani sau poate chiar 200. Este o alta dimensiune a realitatii.

A fost fascinant si m-am relaxat atat de mult incat o sa repet plimbarea.

Am sa postez cateva poze de pe dealurile Serbestiului.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu