“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

04.07.2010

Pe ulitele satului Șerbești


Bună să vă fie inima, cititori de blog "Șerbești-Vrancea". De curând am fost la plimbare pe dealurile Şerbeştiului şi, spre norocul vostru, mi-am luat camera foto cu mine. Vă e dor? Maine va povestesc cum a fost... sigur o să vă fie şi mai dor!
Şi nu in ultimul rand, mulţumesc creatorului blog-ului , care mi-a dat acces sa public.

2 comentarii: