“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

10.07.2010

Campionatului Mondial de Fotbal 2010



Maine, 11.07.2010 la ora 21.30, se joaca finala de fotbal CM 2010 dintre Olanda si Spania.
Cine o sa castige?

4 comentarii:

  1. si eu as zice tot spania

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu zic tot Spania...dar asa spuneam si de Germania...si a pierdut:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Pana la urma, caracatita oracol a avut dreptate. Spania a castigat. Acum astept sa imi dea si numerele de la LOTO ...

    RăspundețiȘtergere