“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

05.08.2010

O seara la discoteca!

Azi am ascultat toata ziua OMD - If you live.

Am descoperit un disc de muzica, prafuit, sus pe un raft din biblioteca virtuala de pe hard-disck extern. Mi-am facut un cd-mp3 pentru masina si de 3 zile ascult OMD. Azi m-am blocat la melodia asta ... si nu pot trece mai departe. Nu ca-i faina?

Imi aduce aminte de verile din copilarie, cand mergeam cu sora mai mare la discoteca. Treceau 2-3 ore de pregatiri, pantaloni calcati, camasa la dunga... pantofi periati, freza perfecta.... apoi inca o ora de asteptare pana era gata si sora mea...

Pe fundal se aude OMD - If you leave .... cool.

Noaptea era in picaj necontrolat peste sat, greierii scarțâiau din ce in ce mai tare ..... stelele erau la locul lor mereu mai laptoase si mai fascinante. Pietrele de care se impiedica Dan, ne rupeau si noua picioarele... pe acolo mai era un catel, o pisica si un huhurez.... apoi se aduna gasca la colt sa mergem mai departe.

Discoteca era un chin.

Imaginile din clip sunt din filmul "Pritty in Pink" din anul 1986, coloana sonora: OMD - If you leave. Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu