“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

06.08.2010

New Age on SKY.fm

http://www.sky.fm/play/newage

Un radio cu muzica ambientala si relaxanta,
pentru minti fierbinti si spirite aprinse ...



New Age este o muzica provenita dintr-o creatie artistica spirituala, relaxanta si optimista. Este folosita pentru Yoga, masaje, meditatie dar si ca o metoda de combatere a stresului. Creaza un mediu cald si placut in casa voastra sau in alte spatii si este asociata cu mediul ambiental si miscarea New Age.

Tonalitatile in muzica New Age sunt in general moderate, constante si au un bas usor.
Melodiile au pasaje repetitive pentru a crea un mesaj hipnotic si uneori imita sunete din natura la inceputul sau chiar in timpul melodiei. Melodii au in general peste 30 minute.

Music for Zen Meditation (1965) de Tony Scott este considerat primul album New Age.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu