“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

03.08.2010

Fotografii de vacanta

Cateva imagini proaspete din cele cateva zile la Serbesti din vacanta din Iulie.
Sper sa contribui si cu ceva amintiri si portrete pe viitor :)

calea lactee ingradita de stalpul de la tanti Menta
(la Serbesti, poluarea luminoasa e zero, deci stele sunt magnifice!)

la Budui (sau ce-a mai ramas din el)


parul de la Budui se tine tare pe pozitii
(si e doldora de pere)

4 comentarii:

  1. Foarte frumoase pozele.Eu cand mergeam vara la Serbesti ma intindeam pe o masa in curte si impreuna cu verisorii mei "studiam" cerul ore in sir.Era asa frumos...

    RăspundețiȘtergere
  2. Exceptional! Ma bucur sa vad cum se largeste cercul....Salutari, Cristina

    RăspundețiȘtergere
  3. Salutari membru nou! Iti doresc "la cat mai multe postari"!

    RăspundețiȘtergere
  4. Guys , chiar asa de pustiu e acum acolo?

    RăspundețiȘtergere