“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

06.08.2010

Discoteca "Adicos"

.

5 comentarii:

  1. Gabi, ai facut poza dupa Bazganoaia , nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da.Este facuta dupa rapa la Bazganoaia..Ma bucur ca ne regasim pe acest blog..

    RăspundețiȘtergere
  3. doar aici ma lasau parintii la disco..

    RăspundețiȘtergere
  4. Era asa frumos...Eu am fost al 2-lea care a intrat in discoteca la inaugurare(am biletul cu nr.2) :-) in curand am sa public o copie al biletului nr.1....daca mi-l trimite asa cum mi-a promis posesorul lui :-)va amintiti cum incepeau serile la discoteca "adicos"?
    http://www.youtube.com/watch?v=kqZ_k0PwKl8

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi aduc aminte cu placere de noptile petrecute la discoteca.In fiecare sambata din vacanta de vara semnam "condica" (asa spunea mama mea ) impreuna cu gasca de la banca.
    Era asa frumos....

    RăspundețiȘtergere