“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

28.04.2011

Un băieţel de un an şi jumătate a obţinut un contract cu o echipă profesionistă de fotbal. Vezi aici cum şutează mingile VIDEO

Un băieţel de doar un an şi jumătate din Olanda a reuşit să impresioneze echipa locală de fotbal, care i-a propus un contract pe o perioadă de 10 ani. Băieţelul, Baerke van der Meji, a fost filmat de către părinţii lui când şuta mai multe mingi în cutia de jucării, iar videoclipul a adunat peste 1.5 milioane de vizitatori pe YouTube, scrie The Telegraph.

Băieţelul şi familia sa sunt susţinători ai echipei locale, Venlose Voetbal Vereniging (VVV), echipă la care a activat şi bunicul lui Baerke în tinereţe. Oficialii VVV i-au făcut un contract pe o durată de 10 ani copilului şi l-au adus la stadion, unde i l-au oferit.
"Încă nu ne putem da seama pe ce poziţie va juca băiatul. Oricum, este clar că este un jucător de picior drept cu o tehnică foarte bună de şut, perseverenţă şi, ce e mai important, a moştenit genele bunicului său", au declarat oficialii echipei de fotbal într-un comunicat de presă.

Sursa: gandu.info

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu