“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

26.04.2011

DOI ROMÂNI din Italia AU RESTITUIT un PORTOFEL cu 600 DE EURO



Doi soţi români au restituit, luni, un portofel care conţinea 600 de euro şi acte, pe care l-au găsit pe o stradă din localitatea Vasto (Italia), scrie Il Centro. Identitatea celor doi nu a fost dezvăluită, dar sursa citată precizează că ei locuiesc de mult timp în oraş.

Cuplul a predat portofelul Poliţiei Municipale din Vasto, iar posesorul, fiul unui om de afaceri local, a fost contactat imediat. Siteul nu precizează dacă soţii au primit vreo recompensă.

Presa italiană insistă pe faptul că românii ar fi putut lua banii, dar "nu s-au gândit de două ori" şi au preferat să facă "un gest frumos, prin onestitatea sa". Il Centro remarcă şi faptul că întâmplarea s-a petrecut chiar în ziua de Paşte.


Sursa: Gandul.info

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu