“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

19.07.2010

Localizare

Comuna Vidra, judetul Vrancea este situata in parea de sud-vest a judetului.
Prin nordul comunei Vidra trece paralela de 46 grade, iar la sud cea de 45 grade si 50 ‘ latitudine nordica. Prin mijloc este traversata de meridianul de 26 grade si 30 ‘ longitudine estica.
Comuna Vidra, judetul Vrancea, potrivit asezarii sale in punctul de intrare in zona Vrancei, pe zona depresionara subcarpatica si pe cursul principalului curs de apa a raului Putna, este strabatuta de principalul drum national ce face legatura dintre Focsani si Brasov- respectiv DN 2D, care traverseaza comuna de la un capat la altul, de asemenea drumul judetean care face legatura dintre Vidra – Tifesti- Bizighesti ( direct la E 85) si drumul judetean intre Vidra – Vizantea Livezi- Campuri , precum si o retea foarte densa de drumuri comunale si vicinale.


3 comentarii:

  1. Pai nu e situata in partea de nord-vest a judetului?

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am gasit ca e situat in partea de sud-vest a judetului

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai sunt si informatii eronate pe internet. Daca tragi doua linii, de la nord la sud si de la vest la est, astfel incat sa imparti judetul in patru o sa vezi ca Vidra se incadreaza in partea de nord-vest. Poti sa ne precizezi sursa ta de informare (link, nume revista, carte, pagina, etc)

    RăspundețiȘtergere