“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

22.07.2010

Focar de rabie in comuna Vidra


O vulpe bolnavă de rabie a fost găsită moartă în curtea unui localnic din comuna Vidra, judeţul Vrancea.

Animalul a fost găsit mort în dimineaţa de 5 iulie , însă abia vineri respectiv pe 9 iulie a fost făcut public de către Inspectoratul Judeţean de Poliţie, în baza unei informări efectuate de Direcţia Sanitar-Veterinară privind măsurile de protecţie a cetăţenilor.

Viceprimarul comunei Vidra, Octavian Dumbravă, spune că până acum au fost eutanasiaţi doi câini din curtea unde a fost găsită vulpea şi a fost dezinfectat perimetrul.
“Pe 5 iulie, dimineaţa, am vorbit cu cetăţeanul care a găsit vulpea moartă în curte. Omul mi-a spus că în noaptea respectivă câinii au lătrat toată noaptea, iar dimineaţa, când s-a trezit şi a ieşit în curte, a găsit vulpea moartă. Au venit de la Directia Sanitar Veterinara şi au luat vulpea, iar după analize s-a dovedit că avea rabie”, a declarat viceprimarul Octavian Dumbravă.

Vidra, in carantina 3 luni

Animalele din comuna Vidra au interdictie sa se “plimbe” in afara localitatii timp de trei luni de zile, dupa ce in curtea unui localnic a fost gasita o vulpe bolnava de rabie. Potrivit viceprimarului Octavian Dumbrava, ultimul caz de rabie in zona a fost inregistrat in 2006, in satul Serbesti, insa localnicii nu au fost panicati ca in acest an.


Sursa:Agerpres 10-07-2010

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu