“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

23.07.2010

Limonada de canicula!



Pentru vremuri fierbinti va recomand: LIMONADA

Ingrediente: o lamaie spalata bine-bine, 1 cm de ghimbir, 2-3 frunze proaspete de menta, 1-2 lingurite de miere de albine si apa plata cat cuprinde.
In primul rand se pregateste un concentrat cu ajutorul unui blender:
sucul de la jumatate de lamaie, 3 felii de lamaie cu tot cu coaja, cateva felii de ghimbir, 1-2 lingurite de miere de albine si jumatate de pahar de apa. Bizzzzz vreo 2-3 minute si se strecoara in cofer.

Apoi, 2-3 felii de lamaie se arunca in cofer pentru design, se adauga si 2-3 frunze de menta. Se completeaza cu apa plata (nu de chiuveta plina de clor si calcar) si se baga peste noapte la frigider.

Rezultatul este o savuroasa LIMONADA, 90% naturala (100% naturala doar daca culegi lamaile din gradina bunicului... si bunicul e din sicilia... sau sudul Frantei, si are o livada de lamai...si un iaht, si bineinteles nu stropeste cu nimic fructele....).

Racoreala minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu