“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

11.11.2010

(1980)

6 comentarii:

  1. Stiu cine e in poza :)erai o "mogaldeata" de copil

    RăspundețiȘtergere
  2. Batrinul din poza este bunicul meu, Ion 'Lazar'.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am gresit mai sus, a fost bunicul meu, pentru ca s-a prapadit acum 25 de ani. A trait 94 de ani. Noi, nepotii avem multe amintiri cu bunicul. Era nonconformist,autodidact,atipic, parea, pentru cosateni, un tip mai ciudat. Ne lua la intrebari din istorie, mai ales.Cind greseam ceva ne zicea 'Hai la prosti'. Acum, noi, verisoarele cind ne intilnim si ne amintim de el, sau greseste ceva vreo una dintre noi, cealalta zice 'Hai la tata Lazar', in loc de ce ne zicea el. De unde ai poza?

    RăspundețiȘtergere
  4. Era prietenul meu,cand il vedeam trecand pe drum fugeam repede la poarta si-l prindeam de mana si nu ma lasam pana nu venea la noi acasa ...si unchiul meu s-a gandit sa ne faca o poza impreuna k sa-mi amintesc mereu de bunul meu prieten "Mos Lazar"

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca ai vrea si poti, te rog sa facem cumva si sa obtin si eu o copie. Multumesc. Eu sint matusa Dezdemonei.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu cea mai mare placere insa va trebui sa-mi spuneti pe ce adresa de mail s-o trimit.Imi puteti comunica adresa dv. de mail la urmatoarea adresa : serbesti_vrancea@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere