“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

17.04.2011

MAREA DEFRISARE A AJUNS LA VIDRA !!!!!!!


"-Astia aici,ce aveau?
-ASTIA?????...ERAU IN CURS DE USCARE , CU VARFURILE USCATE...
-Erau uscati sau erau in curs?
-ORI..AVE'....ADICA....ERA USCATI LA VARF SI ERA IN CURS DE USCARE EL APROAPE....NU MAI REZISTA DEJA....SI L-AM SCOS ....CA DIJEABA IL MAI TINEAM"
Acestea sunt explicatiile unui padurar prins cu mâţa în sac....Decat un copac care sa stea "dijeaba acolo"....nu-i mai bine un padurar cu cateva milioane in buzunar?.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu