“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

23.04.2011

Judecaţi pentru lemne

Un bărbat din Sihlea şi altul din Broşteni sunt acuzaţi că au tăiat arbori în mod ilegal şi au fost trimişi în judecată pentru faptele lor. D.M. are 23 de ani şi, potrivit procurorilor, în perioada octombrie 2010- ianuarie 2011 a tăiat mai mulţi arbori nemarcaţi din pădure, lăsând în urmă un prejudiciu de peste 400 de lei. În aceeaşi situaţie este şi A.G., de 38 de ani, din Broşteni, care a tăiat ilegal opt arbori în perioada decembrie 2010- ianuarie 2011. Prejudiciul creat a fost estimat la 445 de lei. Ambii bărbaţi vor fi judecaţi de magistraţii Judecătoriei Focşani.
Sursa: Monitorul de vrancea
De Mioara Robu






Asa-i in Romania....Cei care au furat sute de hectare de padure in valoare de milioane de euro, nu patesc nimic (vezi marea defrisare a ajuns la VIDRA).....iar acesti 2 amarati care au luat 4 copaci din padure,in valoare de 4.000.000 de lei vechi, vor face ani de puscarie.Deci.....unde-i dreptatea in tara noastra....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu