“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

01.07.2010

Un calator … pe aici…
Serbesti , Serbesti Vrancea , asta pentru ca nu este singurul “Serbesti” din tara , despre locul asta este vorba in ceea ce o sa va spun mai departe…o localitate ca mai toate localitatile rurale din tara noastra, o localitate despre care nu veti gasi prea multe la o simpla cautare pe Google…singurul lucru exact despre aceasta localitate va fi vremea pe care o gasiti pe situ acesta http://vremea.kappa.ro/vrancea/serbesti.html , localizare , poate … si cam atat.
Cat despre oameni si asezare va pot spune doar ca , la capitolul infrastructura sta destul de rau , de fapt nu “ rau “ este cuvantul cel mai potrivit ci mai degraba normal pentru o localitate care nu a starnit probabil inca interesul edililor locali prin vreo posibila afacere sau investitie din care sa castige “toata lumea “ , si ca sa fiu foarte sincer la partea de infrastructura singurul lucru care mi-a sarit in ochi au fost gropile…dar sa lasam deoparte partile mai putin bune…intotdeauna indiferent cat de rai sunt asa ca fiinte, ei sunt cei care insufletesc fiecare asezare iar cei din Serbesti sunt cei mai simpatici , m-au facut sa ma simt “de acolo” asta pentru ca toti ma salutau ca si cum ma stiau de-o viata …
Cu toate astea va recomand sa mergeti pe acolo , macar in vizita , n-o sa vedeti cine stie ce minunăţii ale naturii , nu sunt cei mai destepti , cei mai batrani , cei mai inalti, cei mai scunzi , cei mai slabi sau cei mai grasi oameni , dar sunt oameni calzi si primitori si in plus cu siguranta nu veti uita aventura “off road” dar “on road” .
Made by scorpius13

3 comentarii:

  1. nu stiu ce sa zic...articolul e super tare , are putin haz dar , prin unele locuri ne atinge unde ne doare , nu cunosc nici autorul , nici persoana care a publicat articolul dar sunt foarte tari , merita urmarite in continuare articolele de pe acest site / blog , nu stiu exact ce este ca nu prea le am cu internetu ... bafta in continuare

    RăspundețiȘtergere
  2. aaaa...si apropo...in legatura cu blogul , e o chestie de apreciat faptul ca dedici blogul asta localitatii unde ai crescut si ca o faci oarecum cunoscuta(localitatea) , acum cand cei mai multi uita locurile de unde au plecat...

    RăspundețiȘtergere