“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

01.07.2010

As vrea k acest blog sa fie "BANCA" virtuala la care ne strangeam seara la Serbesti...Adauga si tu ceva pe acest blog...o poza...o stire...o amintire..orice :-)
Comunica aceasta adresa www.serbestivrancea.blogspot.com prietenilor tai din Serbesti ,vreau sa fim cat mai multi "LA BANCA"
Sa facem ceva pt acest sat,sa nu-l dam uitarii

2 comentarii:

  1. Ana-maria Pamfile20.10.2010, 11:20

    Ma bucur enorm sa descopar acest blog...am copilarit in acest sat si poate chiar daca nu e cel mai frumos , cel ma atractiv sau mai stiu eu ce , eu il gasesc cel mai frumos loc! Si este. Si pentru a-i mentine in memorie pe acesti oameni minunati din acest loc parca uitat uneori de lume am hotarat ca lucrarea mea de licenta sa fie o monografie a comunelor Iresti-Serbesti. Poate si din acest motiv m-am bucurat atat atunci cand am gasit blog-ul. Mi-ar face o deosebita placere si mi-ati fi de un real folos daca ati accepta sa colaborati la acest studiu.Am sa incerc sa iau legatura si cu fam Andries-Straton si impreuna sa ducem istoria din inima Vrancei mai departe. Astep un raspuns din partea dumneavoastra pe adresa pamfileanamaria@yahoo.com. O zi cu lumina va doresc si sa auzim de bine...seara la banca:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vizitat satul Serbesti in urma cu 12 ani !!!Minunat sat!!!sînt fica unui locuitor din Serbesti numit Ionita Mircea cu familie numeroasa!!!ma numesc Luminita Ionita ;sînt plecata din tara de 12 ani si nu stiu nimic de tatal meu;am Facebook ionitaiuliana @hotmail .es;

    RăspundețiȘtergere