“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

29.06.2010

Un barbat din Serbesti, comuna Vidra a reclamat telefonic, saptamina trecuta, la Garda de Mediu ca unul dintre vecinii sai deverseaza pe proprietatea sa ape uzate.

Mai mult, acesta sustinea ca aceste ape erau pline de dejectii. Comisarii Garzii de Mediu au fost pe teren si au constatat ca cele reclamate se adevereau pe jumatate. Vecinul pirit autoritatilor chiar deversa ape uzate pe terenul petentului dar acestea nu contineau dejectii. Comisarii au aplicat o sanctiune contraventionala in valoare de 3.000 de lei pentru deversarea cu buna stiinta a unor ape uzate. Acestea urmau sa ajunga intr-un riu poluind astfel mediul inconjurator. De asemenea comisarii au mai aplicat o amenda de 6.000 lei unei persoane fizice din Focsani deoarece aceasta a depozitat direct pe pamint metale impregnate cu produse petroliere.

„Aceasta amenda a fost data pentru nerespectarea legislatiei privind produsele periculoase cu impact mare asupra mediului. Acele metale trebuiau amplasate pe o suprafata betonata, nicidecum direct pe pamint. Tot acel petrol s-a infiltrat in pamint poluind astfel toata zona respectiva“, ne-a declarat Gheorghita Berbece, directorul coordonator adjunct al Garzii de Mediu.

Monitorul de Vrancea 12 apr.2010

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu