“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

05.09.2012

Trei etape decisive pentru calificarea în play-off


 În week-end s-au disputat ultimele jocuri ale etapei a 14-a din retur a Cupei Sanorom la minifotbal, întrecere care se desfăşoară pe terenul sintetic din comuna Boloteşti. Primele opt clasate vor juca în play-off, în sistemul 1-8, 2-7, 3-6 şi 4-5. Organizatorii au pregătit şi un play-out, unde cele două câştigătoare vor primi cupe.

Rezultatele etapei a 14-a din retur şi restanţele:
Pietroasa – Natura Clipiceşti 5-2, Roberbian – Vităneşti 16-0, Foresta Vidra –Vărsătura 7-6, Fanimand – Mariachi 7-5, Vidra –Agromec 4-5, Sîrbi –Fanimand 5-11, Real Clipiceşti – Constructorul Odobeşti 13-3.
Clasament: 1. Teomax 80p, 2. Foresta Vidra 72p, 3. Agromec Ciorăşti 68p, 4. Unirea Ţifeşti 62p, 5. Dumbravă Construct 62p, 6. Real Clipiceşti 55p, 7. FC Boloteşti 52p, 8. FC Pietroasa 51p, 9. Băncila Boloteşti 50p, 10. Roberbian 47p.

Programul etapei următoare:
Astăzi:
Ora 19:00 Dumbravă Construct – Agromec Ciorăşti,
Ora 20:00 FC Clipiceşti – Pietroasa,
Ora 21:00 FC Boloteşti – Unirea Ţifeşti.
Mâine:
Ora 19:00 Fanimand Găgeşti – Vărsătura,
Ora 20:00 FC Vităneşti – Voinţa Pro Rent,
Ora 20:00 Sîrbi – Mariachi.

Sursa :http://www.monitorulvn.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu