“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

05.09.2012

Octogenar ucis de caniculă pe izlazul din satul Şerbeşti


Un bătrân de 80 de ani, din comuna Vidra, a murit din cauza caniculei, pe izlazul din satul Şerbeşti, comuna Vidra. Omul plecase cu caprele la păscut şi nu s-a mai întors acasă.
   Trupul neînsufleţit al acestuia a fost găsit joi seara, de fiul victimei, care atunci când a văzut că tatăl său nu mai ajunge acasă, a plecat să-l caute. Gheorghe Racoviţă, de 80 de ani, a fost găsit fără suflare, pe izlaz. Cel care a găsit cadavrul a sunat la 112 şi i-a anunţat pe poliţiştii din Vidra.
Oamenii legii spun că la baza decesului au stat căldura şi unele probleme de sănătate. „La data de 26.07.2012, orele 21.40, poliţiştii din Vidra au fost sesizaţi despre decesul, în împrejurări necunoscute, pe izlazul satului Şerbeşti a lui R. Gheorghe, de 80 ani. Din primele verificări efectuate de poliţişti s-a stabilit faptul că în ziua de 26.07.2012,  R. Gheorghe a fost cu caprele la păscut, pe izlazul din extravilanul satului, unde, din cauza căldurii şi a stării precare de sănătate, a decedat, acesta fiind cunoscut cu afecţiuni hipertensive”, se arată într-un comunicat de presă al IPJ.
   Cadavrul bărbatului a fost dus la Serviciul de Medicină Legală pentru necropsie. Medicii legişti sunt cei care vor spune cu exactitate care au fost cauzele care au dus la moartea bătrânului.
În funcţie de constatările medicului legist, poliţiştii vor face încadrarea juridică a faptei.

Un comentariu: