“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

24.10.2011

Rotodelco, lider în liga de minifotbal de la Boloteşti

Competiţia de minifotbal organizată de SC Rotodelco Boloteşti pe terenul sintetic din comună a ajuns la ultima rundă a turului. În week-end s-au jucat partidele etapei a 12-a, rundă în care echipa organizatoare s-a impus cu 9-6 în faţa celor de la Medeea Jariştea şi şi-au consolidat poziţia de lider. Rezultatele etapei: Steaua Boloteşti – Green Team 3-6, FC Rotodelco – Medeea Jariştea 9-6, Unirea Ţifeşti – Băncila Boloteşti 3-6, FC Pantzer – FC Tiki Taka 15-7, Dumbrava Construct – FC Şerbeşti 6-5, FC Sanorom – FC Fanimand 0-12. Partida dintre Doreal şi FC Clipiceşti a fost amânată.
Clasament:
1. Rotodelco 33p,
2. FC Pantzer 29p (golaveraj +29),
3. Băncila Boloteşti 29p (golaveraj +48),
4. Unirea Ţifeşti 23p,
5. Green Team 22p,
6. Sanorom 22p,
7. Dumbrava Construct 19p,
8. Fanimand 18p,
9. Doreal 16p,
10. FC Clipiceşti 15p,
11. Steaua Boloteşti 12p,
13. FC Şerbeşti 6p,
14. Tiki Taka 3p,
15. Medeea Jariştea 0p.

Sursa: monitorulvn.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu