“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

19.10.2011

FC Tiki Taka Cucuieţi – FC Şerbeşti 1-8

FC Rotodelco, lider la Cupa Sanorom
Cupa Sanorom la minifotbal, competiţie care se desfăşoară săptămânal pe terenul sintetic din comuna Boloteşti, a ajuns la etapa a opta, rundă la finalul căreia FC Rotodelco a urcat pe prima poziţie a clasamentului (21 de puncte). Locul doi este ocupat de formaţia FC Pantzer (19 puncte), iar treapa a treia a podiumului revine echipei FC Băncila Boloteşti (16 puncte). Rezultatele etapei din week-end (a opta): FC Tiki Taka Cucuieţi – FC Şerbeşti 1-8, FC Medeea Jariştea – FC Fanimand 1-10, FC Dumbrava Construct – FC Sanorom 4-3, FC Clipiceşti – FC Rotodelco 5-9, FC Steaua Boloteşti – FC Pantzer 3-26 şi Green Team- Uniea Ţifeşti 4-3. Partida Băncila Boloteşti – Doreal a fost amânată.
Sursa: monitorulvn.ro
05/10/2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu