“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

02.05.2011

Google a pus pe harta locul exact unde a fost ucis Osama bin Laden

Informatia esentiala in localizarea lui Osama bin Laden a venit in august 2010. Serviciile secrete americane stiau de ani de zile "numele de razboi" al mesagerului de incredere al liderului terorist si faptul ca cei doi ar putea locui impreuna. Au reusit sa-i stabileasca identitatea reala in 2007. Mai ramanea de aflat unde locuia acesta. Americanii au reusit acest lucru in vara anului trecut: un "complex din Abbottabad", intr-un cartier locuit de militari pensionari. Informatiile, citate de AFP, au fost oferite presei de un inalt oficial american, sub protectia anonimatului.

link aici:
http://www.googlemaps.com/
si introduceti la search: "Osama bin Ladern's Compound"




Povestea de spionaj:
http://www.zf.ro/business-international/cum-a-fost-omorat-osama-bin-laden-povestea-de-spionaj-din-spatele-asasinatului-8214956

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu