“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

01.05.2011

SUPER IMAGINE! Asa va arata noua DACIA VAN de 12.000 euro!


Nemtii de la Bild.de anunta ca Renault va lansa DACIA VAN in 2012!
Dacia Van va aparea in doua variante, diesel si pe benzina si va costa de la 12.000 euro in sus!

Nemtii de la Bild precizeaza ca varianta pe benzina va avea 105 cai putere, in timp ce varianta diesel va fi de doua feluri: 90 si 110 cai putere.
Sursa: gandul.info

Un comentariu:

  1. Frumoasa poza. E drept ca sunt mandru de Dacia noastra de cand a fost preluata de francezi...si si-au bagat astia, putin, degetelele la design....
    Dar, dupa parerea mea, Dacia ramane tot...Dacia!

    RăspundețiȘtergere