“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

30.01.2011

A inceput turneul de minifotbal de la Vidra



Campionatul de minifotbal in memoriam “Ioan Soare”, editia a VIII-a, a debutat aseara cu meciurile primei etape

La turneul organizat de Asociatia “Pheonix Foresta” Vidra s-au inscris zece formatii, care au fost impartite in doua grupe. Vidra are jumatate din totalul echipelor care vor juca in cadrul competitiei in sala de sport din localitate, una fiind Foresta, doua reprezentind satele Burca si Cucuieti, iar alte doua Pompierii si Politia din localitate. Pentru politisti va evolua si jucatorul formatiei de liga a patra Vointa Slobozia Ciorasti, Florin Ciobotaru. Unirea Milcovul se prezinta de asemenea cu jucatori care activeaza pentru aceasta formatie in campionatul judetean, dar de la turneu nu lipsesc echipele din Suraia si Tulnici, iar cei de la clubul Extrem Focsani joaca sub titulatura de Ripensia. Primele patru meciuri au avut loc aseara, cind Politia si Tulnici au stat. (Ciprian FANARU)
Grupa A
1 . Foresta Vidra
2 . Firefighters Vidra
3 . Unirea Milcovul
4 . Cucuieti
5 . Tulnici
Grupa B
1 . Elvitrans
2 . Ripensia
3 . Burca
4 . Suraia
5 . Politia Vidra


Luni, 24 Ianuarie 2011, Sursa: Ziarul de Vrancea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu