“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

30.01.2011

Furau benzina din rezervor

Doi bărbaţi din Vidra şi Bârlad au fost surprinşi de poliţişti în timp ce goleau rezervorul unei maşini parcate pe raza municipiului Focşani. Miercuri, lucrătorii Poliţiei municipiului Focşani i-au prins în flagrant pe Dănuţ C., de 32 ani, din Bîrlad, judeţul Vaslui şi pe Maricel V., de 39 ani, din comuna Vidra, care sustrăgeau combustibil din rezervorul unui autoturism parcat.
În urma cercetărilor efectuate, poliţiştii au stabilit că cei doi sunt principalii suspecţi a încă 34 de furturi din auto comise în perioada iulie 2010 - ianuarie 2011 şi înregistrate iniţial cu autori necunoscuţi.
Dănuţ C. a fost reţinut pentru 24 ore, iar în cursul zilei de ieri a fost prezentat Judecătoriei Focşani cu propunere de arestare preventivă pentru 29 de zile.
Cercetările continuă pentru stabilirea întregii activităţi infracţionale a celor doi, după care vor fi luate măsurile legale care se impun.

Vineri, 28-01-2011
Sursa: Monitorul de Vrancea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu