“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

10.08.2010


7 comentarii:

  1. Any este Ana-Maria sora lui Alexandra?

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa....Any este sora mea...u cine esti?

    RăspundețiȘtergere
  3. Da,florile sunt din gradina de la buni :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce infloritoare este tara asta....

    RăspundețiȘtergere
  5. nu cred ca iti mai amintesti de mine. Dar poate de copii mei da. Ati copilarit citiva ani impreuna acolo in sat.Acum noi sintem departe dar inima tot acolo ne este.
    Sint Olimpia Laca (fata lui Florica si Stefanache Gaita). Irina a descoperit site-ul vostru si ma bucur nespus sa aflu stiri din micutul nostru satuc.
    Site-ul asta ne rascoleste amintiri, care stau acunse . Ne este frica sa ni le amintim pentru ca doare .
    So, that's who I am and we are all the way in USA. But we miss that village so much!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Da imi amintesc atat de dumneavoastra cat si de Dany si Irina.Daca cu Dany am copilarit si ne jucam vara,cu Irina ne vedeam atunci cand veneati in tara.Imi aduc aminte ca intr-un an ati venit la ziua mea de nastere....Intotdeauna vor ramane amintiri placute din acel sat,acolo practic mi-am petrecut toata copilaria,ceea ce in ziua de astazi copiii nu prea stiu sa mai pretuiasca.
    Ma bucur tare mult ca ne-am regasit prin intermediul acestui site.
    Va doresc toate cele bune.Sa le transmiteti salutari atat Irinei cat si lui Dan.
    I hope that maybe one day we meet again !

    RăspundețiȘtergere