“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

24.11.2016

Jucăriile prind viață în atelierul Pamelei






Pamela croiește povești cu foarfeca. Materiale peticite, capete de ață uitate prin sertare sunt transformate rapid în personaje. Așa au apărut girafa Uga și fiul ei Jack, rățoiul Ron, bufnița Oli, vulpoiul Como sau elefanții Roco și Boco.
Girafele au fost expuse anul acesta la Romanian Design Week. Singura condiţie ca jucăriile să apară la eveniment a fost să le găsesc o identitate. Trebuia să le ambalez frumos. Aşa au apărut poveştile. Fiecare personaj vine cu istorioara lui. Broscoiul este blogger. Motanul va avea o iubită. Personajele create se vor întâlni la un moment dat. Mă gândesc să le strâng într-o carte de poveşti.......
    Da click pe linkul de mai jos si citeste articolul…
       Jucăriile prind viață în atelierul Pamelei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu