“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

15.11.2012

Esti geniu daca rezolvi asta! Problema BANALA pe care n-o face aproape nimeni

  Un copil de gradinita are sanse mai mari decat tine!




   Fii atent! Pare complicat, dar in realitate e FOARTE simplu. Problema asta nu e deloc grea, dar te vei chinui cu ea ore intregi, asta daca nu cumva esti geniu.

   Ai doua sfori identice si o cutie de chibrituri. Fiecare sfoara arde in fix 30 de minute. Nu poti imparti sforile in doua, pentru ca ele nu ard uniform. Poti sa masori 45 de minute?

Un comentariu:

  1. le dai foc ambelor de la capete diferite si le pui in paralel. cand se intalnesc, inseamna ca au trecut 15min.

    Apoi stingi una si o aprinzi cand termina de ars cealalta. :)

    RăspundețiȘtergere