“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

21.10.2012

Se dă STARTUL FESTIVALULUI ELECTORAL. Ponta, Dragnea, Lou Bega şi Oprişan la Festivalul Vinului: Puneţi întrebări populiste, cum adică pe ce se duc 11 miliarde de lei?


Festivalul Viei şi Vinului Bachus, care are loc la Focşani, în perioada 18-21 octombrie 2012, este un bun prilej pentru a începe, pe bani publici, campania electorală pentru alegerile parlamentare din 9 decembrie. Consiliul Judeţean Vrancea şi Consiliul Local au acordat, prin proiecte de hotărâre, 11,3 miliarde de lei vechi pentru organizarea evenimentului, această sumă fiind cea mai mare din istoria festivalului.

Pe lista vedetelor care vor susţine concerte în Piaţa Unirii din Focşani sunt trecuţi Connect-R, Smiley, Paula Seling, Sore (Lala Band), Andreea Bălan, Corina, Anda Adam şi Andra. Invitat special este artistul internaţional Lou Bega.


Lista personalităţilor care şi-au anunţat prezenţa vorbeşte de la sine despre măreţia evenimentului, acest fiind mult promovat şi la show-ul electoral de pe Naţional Arena, cu ocazia lansării candidaţilor USL pentru alegerile parlamentare, când au fost împărţite flyere cu acest festival. Mai mult, ministrul Agriculturii, Daniel Constantin, a participat la deschiderea festivalului şi, potrivit preşedintelui CJ Vrancea, Marian Oprişan, sunt aşteptaţi şi premierul Victor Ponta şi preşedintele CJ Teleorman, Liviu Dragnea.

Citeste mai mult aici : gandul.info


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu