“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

11.10.2010

Știri din Vrancea

Vrincenii vor fi vaccinati gratuit de la sfirsitul lui octombrie


Medicii de la Directia de Sanatate Publica (DSP) Vrancea au inceput inregistrarea persoanelor care urmeaza sa fie vaccinate in mod gratuit impotriva gripei. Numarul vrincenilor care ar urma sa fie imunizati impotriva gripei de sezon va fi transmis Ministerului Sanatatii, care va putea astfel sa repartizeze judetului nostru cantitatea necesara de vaccin. Campania ar trebuie sa demareze la sfirsitul acestei luni, iar serul care este produs de catre Institutul "Cantacuzino" contine tulpina pandemica AH1N1 si alte doua tulpini. De aceasta campanie de vaccinare vor beneficia persoanele cu virsta peste 65 de ani, cele cu boli cronice, în special boli respiratorii si cardiovasculare, boli metabolice, copiii si batrinii institutionalizati, personalul medical. Ca în fiecare an, campania se va derula prin cabinetele medicilor de familie si în unitatile sanitare cu paturi. Anul trecut, DSP Vrancea a primit peste 40.000 doze de vaccin impotriva gripei sezoniere. (R. MANOLACHE)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu