“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

18.09.2010

Mircea Baniciu - "Cantecul Ceasornicarului"

2 comentarii:

  1. "CANTECUL CEASORNICARULUI"

    Vara se duce lasand amintiri
    Repezi ca niste ploi
    Vesnica este secunda din noi
    Prin care existi si respiri

    Si-am plecat la drum in zori spre cel ceasornicar
    Ai li ai li ai lo
    Ce masoara vietile cu-n ceas de buzunar
    Ai li ai li ai lo
    I-am cerut secunda mea sa ma-nsor cu ea
    Ai li ai li ai lo

    Inima batand de zor in piept neincetat
    Ai li ai li ai lo
    A primit-o ca pe-un ceas cu mult prea complicat
    Ai li ai li ai lo
    Si mi-a spui ca-i da de leac poate peste-un veac
    Ai li ai li ai lo

    Vara se duce lasand amintiri
    Repezi ca niste ploi
    Vesnica este secunda din noi
    Prin care existi si respiri

    Ca si cum n-ar fii avut de viata mea habar
    Ai li ai li ai lo
    Mesterul-si privea avar imensul sau bazar
    Ai li ai li ai lo
    Numai vesnicul tic tac ii era pe plac
    Ai li ai li ai lo
    Dar eu n-am mers in zadar la cel ceasornicar
    Ai li ai li ai lo
    Timpul macina afar si l-am legat de par
    Ai li ai li ai lo
    Si-am luat secunda mea care m-astepta
    Ai li ai li ai lo

    Vara se duce lasand amintiri
    Repezi ca niste ploi
    Vesnica este secunda din noi
    Prin care existi si respiri

    Muntii si ei se trezesc intr-o zi
    Simple si verzi campii
    Tu ia-ti secunda fi vesnic prin ea
    Secunda-i mireasa ta

    RăspundețiȘtergere
  2. buna ideie sa postezi muzica romaneasca. Cand ajung acasa bag melodia zilei si ma relaxez...

    RăspundețiȘtergere