“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

28.09.2010

Bancuri

  • Pe usa unei biserici statea scris:"Daca ai pacate,vino inauntru".Dedesubt,se adaugase cu ruj de buze:"Daca nu,suna la telefonul 89.89.999?"

  • Sotul si sotia,seara in pat.-Sotul:as vrea sa facem dragoste acum.Acum,te doresc atat de mult!-Sotia buimacita de somn:te rog nu acum,mi-e foarte somn si ma doare capul.Maine!Iti promit!-Sotul:Ssssssssst!Vorbesc la telefon!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu