“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

17.08.2010

O noua pove-stire a fost publicata pe pagina lui Cristinique(Nr. 6.)

Sfanta Maria Mare

10 comentarii:

  1. E draguta rau de tot povestirea si imi aminteste si mie de sarbatorile petrecute alaturi de bunici si de rude!!!Mama nasa intr.adevar era tare ghidusa si hazlie, cu povestirile ei ne prapadeam de ras...cand mergeam in vizita pe la ea nu lipsea desigur invitatia la o placinta si la un pahar de must proaspat!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci...Si mie mi-e dor de sarbatorile alea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dumnezeu sa ii ierte pe toti cei plecati mai devreme sau la timpul lor! Povestirea este foarte frumoasa si dintre toate este cea mai buna. Remarc un progres... asta inseamna ca nu ne lasi sa asteptam prea mult pana la urmatoarea.

    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, este o povestire care am sperat ca va "misca" mai multe persoane! Poate de aceea ti se pare ca este mai buna decat celelalte.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. deci sa inteleg ca tu esti Cristina nepoata lui tanti Maricica si Constantin, asa e?
    voi toti care scrieti aici sinteti plecati din tara?
    pe unde sinteti?
    cred ca ar fi frumos sa scrim fiecare pe unde sintem, cum sintem si ce facem.

    RăspundețiȘtergere
  6. In curand voi publica un nou blog in care sa publicam aceste lucruri.

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, sunt nepoata lu' tanti Maricica. Nu sunt plecata din tara, stau in Bucuresti, sunt casatorita si am un copil...pe care a reusit si Mamaia sa il vada!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur sa aud de voi toti si mai ales atunci cind vorbiti atit de frumos de locurile in care ati copilarit.Sint locuri foarte frumoase pe care atunci cind eram acolo nu le pretuiam. Acum sint doar amintiri cu care ne "hranim ranile" .

    RăspundețiȘtergere
  9. Olimpia, esti fata lui nenea Stefanache Gaita?

    RăspundețiȘtergere
  10. Da ,este fata lui nea' Stefanache Gaita.

    RăspundețiȘtergere