“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

20.06.2010

Un Sat...O Generatie....Multe Amintiri...

Un Sat...O Generatie ...Multe Amintiri
https://www.google.com/accounts/NewAccount?service=mail&continue=http%3A%2F%2Fmail.google.com%2Fmail%2Fe-11-92436243058d767d82a957e94d15a-e6450e0d6b662df5a9a2788eca3b8afb9e9063e1&type=2

4 comentarii:

  1. Who ever did this "blog" ...congratulation. you had a really good idea and you are making a lot of people happy. The pictures are great and we have a lot of pics with our village so may be one day I will make some time to load them up here. We haven't been home for couple of years but ... we are missing that village and the people so bad. So keep up the good work and good luck in what ever you are doing.
    Olimpia L.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma numesc Dan si sunt nepotul lui Postolache Grozavu (baiatul lui Tincuta). Eu sunt administratorul acestui blog cat si al pagini de facebook, dar fara colaborarea celor din Serbesti aceste site-uri nu cred ca ar fi aratat asa cum arata acum... Multumesc tuturor celor care au vizitat, au publicat sau au lasat un comentariu pe acest blog.
    Ps. Doar membri pot publica pe acest blog.Pentru a deveni membru trebuie sa aveti un cont pe gmail.com si trebuie sa-mi trimiteti adresa voastra de e-mail la care sa va trimit invitatia.Adresa mea este: info@serbesti.eu
    Pentru a va face cont pe gmail intrati pe adresa ce urmeaza:
    https://www.google.com/accounts/NewAccount?service=mail&continue=http%3A%2F%2Fmail.google.com%2Fmail%2Fe-11-a68d46c05818b1d43de54f4c1912d-5fe177ff9d94cf0ba4f41f97478624bb87295f1a&type=2

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu nu cred ca ma stii , dar eu imi amintesc de tine. O stiu pe mama ta.Faci o treaba buna.

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari pentru ce faci, egat de Serbesti. Nu lasa timpul sa umbreasca amintirile. Matusa Dezdemonei.

    RăspundețiȘtergere