“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

26.04.2012

16 echipe sunt înscrise în Liga Sanorom la minifotbal



 SC Rotodelco SRL din comuna Boloteşti pregăteşte o nouă ediţie a Cupei Sanorom la minifotbal, întrecere care se va desfăşura săptămânal pe terenul sintetic din comună. Prima etapă este programată duminică, 22 aprilie, iar premiile oferite de organizatori, la final, sunt atractive. Ocupanta primului loc va fi recompensată cu suma de 1500 lei, locul doi va primi 1000 lei, iar locul trei se va alege cu suma de 500 lei. Taxa de înscriere a unei echipe este de 300 lei.

   Aseară a avut loc şi tragerea la sorţi a calendarului competiţional, la startul întrecerii înscriindu-se 16 echipe: Dumbrava Construct, Unirea Ţifeşti, FC Sîrbi, FC Clipiceşti, FC Şerbeşti, FC Cucuieţi, Foresta Vidra, FC Vităneşti, FC Pietroasa, Steaua Boloteşti, Băncila Boloteşti, FC Jariştea, Agromec Ciorăşti, Colegiul Economic Mihail Kogălniceanu Focşani, Teomax Focşani şi Doreal. Premiile vor consta şi în cupe şi medalii.

   Celorlalte echipe din competiţie li se vor acorda diplome de participare precum şi premii de consolare. Sunt admişi în competiţie jucătorii legitimaţi la Liga a III-a şi futsal (sunt admişi şi jucători din Superligă şi liga a V-a vrânceană). Se va juca în sistem campionat (fiecare cu fiecare) şi se va puncta astfel: victorie 3 puncte ; egal un punct; înfrângere 0 puncte. Jucătorii care comit abateri grave (lovirea intenţionată, injurii la adresa adversarilor sau arbitrilor, gesturi obscene) pot fi sancţionaţi cu excluderea lor şi chiar a echipei acestora din competiţie.

   Ultima ediţie a Cupei Sanorom a fost câştigată de echipa organizatoare, care s-a impus în finala competiţiei, 6-5 (3-1) în faţa celor de la FC Dumbrava Construct.

Sursa: www.monitorulvn.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu