“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

09.03.2012

"Balada" îşi deschide oficial porţile pentru cinefili cu pelicula „Discursul Regelui”


Este un cadou pe care municipalitatea vrea să-l facă reprezentantelor sexului frumos de 8 martie. Intrarea la spectacol este gratis.

Joi, 8 martie, de Ziua Femeii, cinematograful Balada va fi deschis oficial pentru iubitorii celei de-a şaptea arte cu un film de Oscar.

Este vorba despre pelicula „Discursul Regelui", unul dintre cele mai premiate filme anul trecut.

„Este un cadoul pe care îl oferim femeilor de 8 martie, intrarea la spectacol fiind liberă", a anunţat viceprimarul Bogdan Matişan.

„Safety last", la Clubul Cinefililor

Potrivit acestuia, din acest weekend cinematograful va prezenta regulat filme. Astfel, sâmbătă, începând cu ora 15.00 va rula filmul pentru copii „Strumpfii", urmat la ora 17.00 de „Misiune imposibilă 4" şi la ora 19.00 „Fata cu dragonul tatuat".

Duminică, 11 martie, programul cuprinde filmele „Cursa mare de Crăciun" (ora 15.00), „Lumea de dincolo. Trezirea la viaţă" (ora 17.00) şi „Monneyball" (ora 19.0).

„Vrem să încurajăm participarea publicului la spectacolele de film, astfel că preţul unui bilet de intrare este de numai 4 lei", a mai precizat viceprimarul Bogdan Matişan.

Sursa: www.adevarul.ro

Intră pe focsani.adevarul.ro pentru a afla şi alte ştiri din Vrancea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu