“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

28.12.2011

Şcolari cu inimă mare


Mai mulţi elevi ai Grupului Şcolar „Simion Mehedinţi“ Vidra au ajutat şase familii defavorizate din localitate. Acţiunea de într-ajutorare a fost coordonată de preşedintele Consiliului Elevilor, Mădălina Apostu.
Ea şi colegii săi au confecţionat felicitări, globuri şi alte ornamentale specifice sărbătorilor de iarnă, pe care le-au comercializat. Cu banii strânşi, au cumpărat produse alimentare, ce au fost oferite familiilor nevoiaşe din comuna Vidra. „Această acţiune este un îndemn la solidaritate şi la construirea unei lumi drepte. A fost o experienţă frumoasă, pe care ne-am propus s-o repetăm în viitorul apropiat. Ne-am dat seama că munca noastră a fost apreciată când am văzut că am făcut oameni fericiţi. Cel mai mult ne-a impresionat o bătrână, care avea lacrimi în ochi de bucurie“, a spus Mădălina Apostu.
La acest demers au mai participat elevii Nicoleta Pâslaru, Ana-Maria Apostu, Marius Ursu, Nicoleta Cocioabă, Andreea Cioarec, Mihaela Păvăloiu, Amira Ghalayini, Marius Hanganu, Sebastian Purice, Costinel Diaconiţă, Bogdan Stoica, Florentina Chetroiu şi Geta Ganea.

Sursa: www.monitorulvn.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu