“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

26.12.2011

Iepuri fugăriţi de braconieri



















Trei bărbaţi din Păuneşti şi Ţifeşti au rămas fără armele de vânătoare după ce au fost prinşi la braconaj. În noaptea de Moş Nicolae, la ora 3.30, poliţiştii din cadrul Servi-ciului Arme, Explozivi şi Substanţe Periculoase au organizat o acţiune împreună cu reprezentanţii AJVPS Vrancea. În timpul acesteia au fost prinşi în flagrant pe fondurile de vânătoare numărul 17 Ireşti şi 20 Păuneşti, Iulian I., de 46 ani, din Ţifeşti, Costică C., de 40 ani şi Ionuţ Andrei V., de 37 ani, ambii din comuna Păuneşti, în timp ce împuşcau iepuri. Cei trei nu aveau autorizaţii legale. Animalele erau observate cu ajutorul farurilor de la maşină şi apoi împuşcate. „În cauză s-a întocmit dosar penal, suspecţii fiind cercetaţi în stare de libertate sub aspectul săvîrşirii infracţiunilor de braconaj, complicitate la ne-respectarea regimului armelor şi muniţiilor, ne-respectarea regimului armelor şi muniţiilor şi uz de armă letală fără drept“, se arată într-un comunicat de presă al IPJ Vrancea.

Sursa: Monitorulvn.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu