“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

24.11.2011

Prima cladire 3D din Focsani

Iata-ma intors de la Barcelona de la  Google User Sammit - Conferinta care s-a tinut numai in limba engleza si in urma careia am tras cateva concluzii:

1. Limba engleza. EU trebuie sa invat limba engleza foarte bine. Sa te exprimi si sa te faci inteles in limba interlocutorului tau - este o calitate. Pentru mine ar fi un mare castig daca as cunoste limba engleza la un nivel avansat. Acest lucru iti ofera un avantaj daca vrei sa muncesti pentru o companie mare, multinationala. Poti fi profesionist dar daca nu te poti exprima ....

2. Hobby (adica placere si pasiune) + munca (venituri lunare sa iti acopere cheltuielile - facturi) = ideal. Daca faci o munca care iti place, castigul este dublu, triplu sau de mai multe ori castigator! Bine, Google nu m-au invitat la sumit pentru ca aveau intentii sa ma angajeze, au vrut doar sa ma recompenseze cu o plimbare pentru activitatea mea de mapmaker. Cantitativ nu am excelat dar au apreciat calitatea editarilor mele... pentru angajare mi-au sugerat sa ma inscriu pe pagina lor la sectiunea Angajari.

3. Calitatea. Indiferent ce munca faci, trebuie sa fie de calitate. Munca bine facuta este cartea ta de vizita. Raportul intre tine si patronul tau este contractual - tu vinzi forta de munca iar el te plateste cu un salariu (ai drepturi si obligatii conform legii si contractului de munca incheiat). Un sef, oricat de orb ar fi, vede acest lucru si are nevoie de tine. Iar daca nu mai are nevoie de tine...nici o problema, exista alti 100 de angajatori care vor sa te aiba.. totul e sa nu te opresti sa cauti.

4.  Si din placere si distractie am realizat cateva cladiri 3D pentru Google Earth. Softul - SketchUp  este liber pe internet si poate fi descarcat de oricine. Asa a aparut prima cladire 3D in Focsani: Scorpion Exim  sediul firmei unde muncesc. Apoi a urmat alte 2 cladiri tot prin preajma: vopsitoria si spalatoria firmei.

Lucrarea care imi place cel mai mult este Biserica Sf. Andrei din Focsani.

Aceste cladiri au fost publicate si daca aveti instalat Google Earth le puteti vedea in Focsani si sa aveti bifat cladiri 3D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu