“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

19.10.2011

Exerciţiu de alarmare publică la Vidra




Un exerciţiu de alarmare publică, ce a urmărit activitatea comitetului local pentru situaţii de urgenţă, a serviciilor voluntare pentru situaţii de urgenţă şi alarmarea populaţiei pentru limitarea şi înlăturarea urmărilor în cazul producerii unui cutremur de pământ în zona Vrâncioaia, s-a desfăşurat, ieri, la Vidra. Conform scenariului exerciţiului, în urma cutremurului s-a produs un incendiu la magazia de lemne a Şcolii cu clasele I-VIII Ireşti, comuna Vidra, şcoala a fost avariată, mai mulţi elevi au rămas blocaţi sub dărâmături, 10 locuinţe au fost dărâmate şi s-au avariat reţele de alimentare cu energie electrică şi telefonică. În momentul desfăşurării exerciţiului, în incinta şcolii se aflau 130 copii şi 5 cadre didactice. Elevii au fost evacuaţi pe platoul din faţa şcolii, profesorii făcând şi prezenţa. Pe timpul derulării exerciţiului s-a constatat că s-au respectat locurile de adunare stabilite pentru asemenea situaţii, baremul de timp a fost de asemenea respectat, iar cadrele didactice cunosc obligaţiile ce le revin pe linia situaţiilor de urgenţă. Exerciţiul desfăşurat şi-a atins scopurile propuse. În urma evaluării s-a constatat că autorităţile locale sunt în măsură să ia cele mai bune decizii şi să intervină conform Planului de intervenţie în caz de situaţii de urgenţă generate de cutremur.


Sursa : monitorulvn.ro
15/10/2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu