“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

09.04.2011

Elvitrans a cistigat turneul de minifotbal de la Vidra



Cele doua finaliste au oferit un meci extrem de disputat


Echipa Elvitrans, formata din majoritatea componentilor formatiei Teomax din Liga de Amatori Vrancea, a cistigat marti finala mare a turneului de minifotbal de la Vidra, invingind cu 3 – 2 (1 – 1) pe Ripensia, formatia clubului focsanean Extrem. Pe locul al treilea s-a clasat Unirea Milcovul, care s-a impus la masa verde in finala mica, datorita neprezentarii echipei din Tulnici. La a VIII-a editie a competitiei in memoriam prof. Ioan Soare gazduita de sala de sport din comuna au participat formatii din zona dar nu numai. De organizare s-au ocupat cei de la Asociatia Sportiva Phoenix Foresta Vidra. Echipele au avut in componenta jucatori de virste diferite, dar scopul principal al intrecerii a fost descoperirea de noi talente. Gazdele au preluat modelul de la Cupa Firmelor si au pregatit inainte si in pauza ultimului act un dans al majoretelor. Partidele au fost arbitrate de Florin Tudosa. Pe linga faptul ca au reusit sa ocupe primul loc, cei de la Elvitrans au dat si cel mai bun portar al turneului si cel mai bun jucator, in persoana lui Florin Nistor. Organizatorii merita felicitari pentru initiativa, la fel si toate echipele participante: Foresta Vidra, Firefighters Vidra, Unirea Milcovul, Cucuieti, Tulnici, Elvitrans, Ripensia, Burca, Suraia si Politia Vidra.
Sursa : Ziarul de Vrancea
De, Ciprian Fanaru | 08.04.2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu