“Noi ne ducem; e rândul vostru să trăiţi. Cu buruienile astea uscate, noi am crescut şi ne-am făcut datoria; acu veniţi voi. Să fiţi sănătoşi!…Uite pământul ăsta: m-a făcut să asud; am muncit toată viaţa pentru el, de cele mai multe ori fără să mă răsplătească; m-am supărat şi l-am blestemat, — dar nu m-aş duce de pe el pentru nimic în lume. Nădăjduiesc că tot aşa o să faci şi tu şi că n-o să mai pleci. Aci suntem născuţi şi eu şi maică-ta şi părinţii noştri şi părinţii părinţilor noştri…”

09.02.2011

Poluare legala pe raul Putna

Click pe link-ul de mai sus pentru a vedea reportajul difuzat pe Antena 1.

Un comentariu:

  1. pay in Romanica noastra draga,''the land of choice'' cum o numesc unii, e posibil orice...nu ma mai mira nimic...si apoi vorbim de Serbesti,Vidra, raul Putna, credeti k astia de la putere, astia de la mediu au auzit de satucele si rauletele noastre...nici vorba...ei cu siguranta au auzit de ''ciolan'', pe care vor sa.l pape doar ei, fara sa se mai gandeasca si la oamenii simpli, dar poate mult mai inteligenti ca ei, ei su siguranta au auzit de X6, Q5, Vacante de lux, vile cu zeci de camere si multe altele, dar rusinos,pt ca toate astea sunt facute pe banii omului de rand, care plateste taxe, impozite si ce primeste in schimb???...bataia lor de joc!!!pay e posibil ca scuzati.ma...cacatul si pipiusul sa fie deversate in Putna!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere